فرض کنید میخوایم با بچه ها بریم بیرون.

چون گوشی من تلگرام نداره و نمیتونم 24 ساعت وقتم رو بذارم رو این که این یکی داره به اون یکی چی میگه یا فلانی کی آنلاین شد یا...،من همیشه آخرین نفری ام که از برنامه های گروهی خبردار میشم.

و خب طبیعتا وقتی همه با هم هماهنگ شدن و میخوان برن بیرون،من که نفر آخرم نمیتونم بهشون بگم که من برنامه ام جور نیست،یه روز دیگه بریم.یا مثلا یه ساعت دیگه بریم که منم بتونم بیام.

و اصلا کسی فکر نمیکنه که شاید منم برا خودم زندگی داشته باشم،نتونم هر وقت که بقیه اراده می کنن بیام بیرون!

مثل همین دیروز که ساعت دو بعد از ظهر به من زنگ زده که:

- ساعت شیش و نیم بریم سینما؟

- شیش و نیم شروع میشه یا شیش و نیم می خواید اونجا باشید؟

- شروع میشه!

- خب من نمیتونم بیام،پنج تا هفت کلاس دارم،کاشکی زودتر گفته بودی!

- عهههه....بچه ها از صبح تا حالا دارن سر این که کی بریم و چه فیلمی ببینیم بحث می کنن،اون وقت تو میگی نمیای؟


من به این آدم چی بگم آخه؟

بچه ها نباید زودتر به من میگفتن؟همه شون کار دارن من ندارم؟چی با خودشون فکر میکنن آیا؟ 

:|||||||



+میخوام آهنگایی که رو که گوش میکنم و به نظرم خوب هستن رو بذارم.

لوپ(Loop) امروز: 

Devotion از  Hurts