شب قبل از رفتنه،من چیکارا دارم؟

- برم لوازم آرایشی بهداشتی بخرم.

- لوازم التحریرم ندارم که!

- کیف!کیف!چه جوری برم دانشگاه؟!

- لباسامم که همش تو سبد لباس چرک هاست!!!

- گوشی هم ندارم که!بدوووووو بابا بریم گوشی بخریم....

- کفش ورزشیم پاره شده :|

- پارچه ملافه رو هم ندوختیم که!

 .

.

.



هیچی دیگه،فائزه هستم،الان از خرید خرت و پرت و لوازم بهداشتی اومدم،دارم میرم گوشی بخرم،کاغذ کلاسور ندارم،لباسامم تا آخر شب خواهم شست!،کیفم ندارم :|

از همه بدتر این که فیش واریزی به حساب دانشگاه رو هم یادم رفته و فردا صب باید صبر کنیم تا بانک باز شه،بریم پرداخت کنیم و بعد راه بیفتیم :||||

خب آخه صادر کردن کارت دانشجویی هم پول میخواد؟ :|


+دیشب زنگ زدم خوابگاه،یکی از دانشجو ها گوشی رو برداشت،یخورده بابت امکانات خوابگاه پرسیدم که خداروشکر ظاهرا خوبه،بعدد گفت "اینترنت رایگان" هم داریم!

(آیکون فائزه در حال پرواز!)

به همین علت،خرید گوشی شد اولویت اول کارای امروز،در نتیجه نه گوشی خریدم،نه هیچ خاک دیگه ای بر سر ریختم تا حالا!



+ یادم اومد مقنعه هم ندارم :| من با شال میرم دانشگاه،به جای کیف هم یه کیسه پلاستیک گل گلی میبرم :|

همه مطلبم شد :|  !!!

:|



پ.ن : لوپ یادم رفت! اینم از لوپ این پست : Ingrid Michaelson-Turn To Stone